سامانسامان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پسرم سامان

خدا حافظی با شیشه شیر

1391/3/5 18:24
نویسنده : مامان سامان
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

خدا حافظی با شیشه شیر

پسر نازنینم سلام

بالاخره به اصرار ساسان مصمم شدم که شیر خوردن با شیشه رو ازت قطع کنم .

البته دلم راضی نبود به زور بود .دیگه بابا این قدر از خرید شیر و پوشک شکایت کرد

که من هم زدم به سیم آخر و هر دو تاش رو بهت ترک دادم.

دو سه شب اول قبل از خواب حسابی سیرت می کردم و با کلک با فنجان بهت شیر  

 می دادم تا دیگه دلت مم نخواد .خدا رو شکر خیلی اذیتم نکردی و کم کم با گرسنگی

 تو  شب عادت کردی.

فقط بلند می شدی و می گفتی :قوآن

یه وقت هایی هم دلت می خواست می گفتی :پشه گاز گرفته.

آخه بهت گفته بودم که پشه شیشه شیرت رو گاز گرفته و اون رو کثیف کرده .

این طور شد که دل از شیشه شیرت کندی.

روز های اول که بلند می شدی و می دیدی شیر نیست دیگه خوابت نمی برد.

ولی خدا رو شکر دیگه گرسنگی رو تحمل می کنی و کمی دیر تر بلند می شدی.

اوایل منم خیلی استرس داشتم و تا ساعت ٤ صبح خوب می خوابیدم بعد از اون بلند

می شدم و منتظر بیدار شدنت بودم و می گفتم نکنه شب بلند یشی و ببینی شیر

 نیست غوغا بپا کنی یا نکنه خودت رو خیس کنی و ساعت ٤ که بلند می شدی می

بردمت دستشویی چه قدر گریه می کردی .

تصمیم گرفتم که آسوده بخوابم و با هات کاری نداشته باشم که هم خواب از سر

شما بپره هم از سر من .

خودت هم می گی : سامان دیگه مرد شده ماشاالله

خلاصه به قول خودت مردی شدی واسه خودت

به خدا می سپارمت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کورش
5 خرداد 91 19:48
سلام عزیزم چقدر سامان جون خوشگل وناز خدا حفظش کنه قالب وبلاگ هم حرف نداره .میشه ادرس این قالب بهم بدی ممنون میشم اگه دوست داشتی به کورش سر بزن ویک یادگاری براش بزارید خوشحال میشه ممنون


مرسی خاله بهتون سر می زنم.
سمیه : مامان مسیح مقدس
6 خرداد 91 0:39
سلام عزیزم...خوبی ؟ ممنونم که سر زدین...
خانومی یه سوال ...؟ من قبلا لینکتون بودم...و شما رو هم هنوز که هنوزه لینک دارم ...اما الان میبینم لینکمو پاک کردین ؟


سلام خانومی تعجب کردم ولی من لینک شما رو توی وبلاگ پسر بد گذاشتم نگاه کردم ولی بودش .در وبلاگ سامانی هم لینک رو اگه نبود قرار می دم در ضمن مگه ما از دوستای قدیمی نیستیم؟


مامان مهدی
6 خرداد 91 10:58
سلام تبریک میگم خدا رو شکر که کوچولوتون با شیشه شیرش خداحافظی کرد الهی زنده باشه.
مامان حسني
7 خرداد 91 8:18
سلام بربزرگمرد كوچك اقا سامان خان گگل ومامان ازگل بهترش
افرين هزارافرين به اين پشتكاروشجاعت


خاله خودتون گلید یه کم سخت بود ولی عادت کردم.
مامان شايان جوني
10 خرداد 91 11:09
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان ملیکا
12 خرداد 91 2:21
سلام مامی عروسک خان
شما از لینک شده های قدیمی ما هستید
خوشحال شدم از اینکه تونستید از پوشک و شیشه بگیریدش
خدا کنه من هم بتونم
به ما هم سر بزنید


سلام
خیلی ممنونم دوست خوبم.حتما
مامان ماهان
2 تیر 91 15:39
آفرین
برای موفقیت در پروژه بزرگ از شیر گرفتن بهت تبریک میگم


مرسی عزیزم ولی یه وقت هایی خیلی گریه می کنه به سرم می زنه دوباره بهش بدم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد