سامانسامان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پسرم سامان

دوچرخه ی آقا سامان

1391/6/17 10:43
نویسنده : مامان سامان
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سامانی

توی این پست می خوام چند تا از عکس هایی که با دوچرخه ات گرفتی برات بذارم.

اول که دو چرخه نداشتی از دور از دوچرخه خوشت می اومد .

ولی حالا که داری زیاد برات جالب نیست .

قبلا فیل سواری بلد نبودی ولی حالا خیلی ماهر شدی.

البته دوچرخه رو هم دوست داری .مثلا وقتی بچه ای به اون دست بزنه می گی : دوچرخه آبی کو؟

فقط خوشت میاد که شما فیل سواری کنیو من هم با دوچرخه پشت سرت را بیفتم و به قول خودت تصادف

تصادف کنیم.

بعضی وقت ها هم اونو به زمین می ندازی و می گی:بیفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

baba90
28 شهریور 91 12:25
سلام خدا حفظش كنه موفق باشيد
مامان سید کوچولو
12 مهر 91 23:37
چه خوش تیپ سری به ما بزنین
مریم(مامان روشا)
13 مهر 91 16:04
اوه اوه ژستاتو برم من خاله قربون اون قدوبالات چه بزرگ شدی ماشالا
مریم(مامان روشا)
25 مهر 91 14:39
سلام خوبی عزیزم من که زود به زود به شما سر میزنم شما دیگه مارو قابل نمیدونید
نی نی پاتق هم چندبار اومدم ولی مرتب به فیلدهایی که پر میکردم ایراد میگرفت منم نتونستم بیام تو


سلام مریم جون می دونم سر می زنی ازت ممنونم شما بزرگوارید می دونی این روزها من زیاد فرصتی ندارم.
وحیده مامان پارسا
23 آبان 91 10:32
چقدر بزرگ شده ماشالله


سلام به دوست خوبم
بابای ارشیا
11 آذر 91 21:27
ماشالله بابا فیگوراشو ببین ...... ای ول داداشی ای ول ... یه تریپ از این ها رو یاد ارشیا جونم هم بده
مینا(دختر خاله)
21 بهمن 91 17:41
قربونت برم عزیزم
دایی فرید
2 فروردین 92 15:49
سلام سامان جون سال نو مبارک امید وارم بیای مغازه شامپو فیروز ببری
مامان بهنود و بهناز
10 آذر 92 10:45
وای عجب عکس اولیش ماههههههه حال کردم چه خوشتیپ بیا دختر منو ببین دلت میره !!!!!! (مدیونی فکر کنی میخوام پسرتو تور کنم)
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد