سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 11 روز سن داره

پسرم سامان

بعد ظهر های تابستان سامان

1390/5/11 19:19
نویسنده : مامان سامان
488 بازدید
اشتراک گذاری

 

بعد ظهر های تابستان سامان

 

 

بعد از ظهرها که هوا خنک تر میشه، سامان برای هوای خوری و قدم زدن  بیرون میره.

البته بعضی از مواقع  همراه دختر و پسر عمه هاش.

سامان جون  بیرون از خونه دوست داره  به همه چی دست بزنه و  با دقت هر چی که روی زمین باشه حتی یک مورچه کوچیک  رو مورد بررسی قرار بده .

گل و گیاه و چمن  از دستش در امان نیستند و تازه هم دویدن رو یاد گرفته و به محض انجام  عملیات های چریکی پا به فرار میزاره . آقا سامانه دیگه ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ثمين
11 مرداد 90 19:32
اللهم رب شهر رمضان "
سلام.حلول ماه مبارك رمضان رو بهتون تبريك ميگم.


ممنونم بر شما نیز مبارک
مامان ماهان عشق ماشین
12 مرداد 90 10:03
آفرین به این گل پسر نکته سنج و باهوش.


ممنونم خاله جون
مامان ماهان عشق ماشین
12 مرداد 90 10:04
خوشتیپ خان آبادانی هستی؟


خوشتیپ که هستم . ولی آبادنی نیستم!
خودتون حدس بزنید خوشتیپ کدوم محلم . خیلی راحته
مامان آرین
12 مرداد 90 12:10
عزیز دلم ایشالا همیشه سلامت باشه و بدو بدو کنه


ممتونم عزیزم
ایشالا
مامان قندعسل
12 مرداد 90 16:59
عزیزخاله میدویی مواظب خودت باش نیوفتی یهو


خاله جون مواظبم
مامان ابوالفضل
12 مرداد 90 18:10
ماشاالله پسرمون کلی واسه خودش کاشفه از بغل هر چیزی الکی نمی گذره
بوسسسسسسسسسسس


اره خاله جون باور کن به هر چی که روی زمین باشه علاقه دارم
مامان ماهان
12 مرداد 90 22:42
وااااااااااااااای جیگر من دووووووووووووست دارم


ممنون خاله جون منم دوستون دارم
مامان حسنی
13 مرداد 90 22:35
ای جانم قربون ژستت برم آقا سامان گل


ممنونم خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد