سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 11 روز سن داره

پسرم سامان

سامانی داره ورزشکار می شه

1390/5/20 19:30
نویسنده : مامان سامان
665 بازدید
اشتراک گذاری

 

سامانی داره ورزشکار می شه

 

 

دوستان فکر نکنید که راستی راستی داره پرورش اندام کار می کنه.

این روز ها وقتی که می خوام لباس های سامانی رو عوض کنم.

بعد از این که لباسش رو در آوردم .

پا به فرار می ذاره .

بعد می ره قایم می شه .

منتظر می شه که برم و بگیرمش .

چون هوا گرمه زیاد دوست نداره که لباس بپوشه .

بعد دست می زنه به سینش و می گه ممه.

با هزار مکافات می گیرمش و لباسش رو تنش می کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (54)

مامان ماهان
20 مرداد 90 20:52
به به چه ورزشکار نازی داریم
جوجوهای کوچولوش و بخورم من


سلام
ممنونم خاله جون
بهار(مامانی شهراد)
21 مرداد 90 12:50
سلام نازنينم چقدر تو ماهي پيش منم بيا و با پسرم دوست شو منتظرتم گلم



سلام
منم از دوستی با شما خوشحالم وبه وب خوشگلتون سر زدم عالی بود
الهام مامان رامیلا
21 مرداد 90 16:18
__█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█




ممنونم
وحیده مامان پارسا
21 مرداد 90 17:50
نی نی های مو فرفری چقدر نازن


ممنونم
shima
22 مرداد 90 0:50
vaaaaaaaaaaaaaaaay khale ghorbonet bere azize delam varzeshkar kocholoe man


ممنونم خاله جون
مامان رها
22 مرداد 90 11:55
فیگورت منو کشته


ممنونم خاله جون
نمایندگی بیمه سامان
22 مرداد 90 18:53
سلام . خوبین؟


ممنون از شما
مامان محمدعرفان
22 مرداد 90 23:09
سلام خوشحال میشم عکس مملی توی آلبوم سامان جون باشه،ماشالا پسمل نازی دارید هالینکیندمتون


سلام
ما هم خوشحال میشیم
ممنونم و شما هم لینک شدید
مامان آرین
23 مرداد 90 0:01
وای خدا ، من قربون اون لختیهات برم آخه


سلام خاله جون
ممنونم و دوستتون دارم
مامان آريا
23 مرداد 90 11:32
خاله قربون شيطونيات برم جيگرتو ورزشكار خاله


سلام خاله مهربون من ممنونم
مامان پرهام
23 مرداد 90 18:50
سلام چه فیگور بهش می یاد! بادی بیلدینگ! پرهام هم تازگی دوست نداره لباس بپوشه!


سلام
اره خاله جون خیلی ورزشکارم . (توی ورزش شیطونی)
مامان ماهان عشق ماشین
23 مرداد 90 23:13
واااای عزیزم.من کشته مرده این عکسم.هزار آفرین به تو و عکاس.


سلام
ممنوم دوست خوبم.
مامان حسنی
24 مرداد 90 2:03
سلام برجناب سامان قهرمان
خاله جون ورزشکاراش هم بلد نیستن اینجورژست بگیرن بایدبری بهشون یادبدی قربونت برم


سلام خاله خوبم
آره دیگه باید به فکر کلاس مربیگری باشم
مامان نی نی گولو
24 مرداد 90 17:06
سلام چه پسل قند عسل نازی خدا حفظش کنه خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم


سلام
ممنون از شما.
خوشحال میشم.


شما لینک شدید
مامان نی نی گولو
24 مرداد 90 21:26
سلام
مرسی از لینکتون شما هم لینک شدید


ممنونم
مامان ارشیا
26 مرداد 90 0:58
وای وای چه هیکلی ماشالله هزار ماشالله

به ارشیا سر بزن وبا هم دوست بشید اونم باهات بیاد باشگاه تا هیکلتون بیاد رو فرم
با اجازه من لینکتون کردم


سلام
ممنونم از دوست خوبم.
چشم حتما سر میزنم .
تشکر و شما هم لینک شدید.
مامان ارشیا
26 مرداد 90 0:59
یادم رفته بود سایتو بذارم


بازم ادرس رو کامل نذاشتی ولی من ادرس رو پیدا کردم
مامان حسین
27 مرداد 90 9:55
به به سامان ورزشکار...
اتفاقا خیلی بهش میاد


ممنونم
مامانی
27 مرداد 90 21:15
باسلام خدمت شما مادر گرامی: گروه وبلاگ های مامانی به منظور اطلاع رسانی صحیح به مادران ایران زمین در عرصه های مختلف و با رویکرد آموزشهای تربیتی صحیح، به صورت آزمایشی شروع به کار کرده و طی چند ماه آینده در غالب یک سایت جامع رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. چنانچه مطالب ارائه شده در نسخه آزمایشی را مفید می دانید در قسمت نظرات سایت ما را آگاه کرده و کمی ها و کاستی ها و علایق خود را نیز ذکر نمایید تا در سایت اصلی منظور گردد و به منظور حمایت از ما آدرس www.mamane.ir را در قسمت پیوند های وبلاگ خود قرار دهید. با تشکر-گروه وبلاگ های مامانی( جامع ترین پایگاه مادران و کودکان ایران)
نازنین نرگس نفس مامان
27 مرداد 90 23:48
سامانی عجب کارایی میکنی چقدر شبیه خانم گل منه ولی اخه اون دختره خدا ما دو تا مامان رو دریابه


سلام دوست من
خدا به همه ما کمک کنه تا مراحل سخت رو با خوبی وخوشی پشت سر بزاریم
سيدمهدي
29 مرداد 90 2:35
امشب بیا و آرزویم را روا كن او را به یاد ما ، تو مشغول دعا كن با كوهی از حاجت به در گاهت نشستم در لیلة القدر علی دل بر تو بستم( التماس دعا
مامان ماهان
30 مرداد 90 10:10
تقدیری سراسر خیر ، برکت ، خرسندی ، سلامت ، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت
توشه شب قدرتان باد . . .



سلام
همچنین برای شما دوست عزیز
مامان قندعسل
30 مرداد 90 16:57
الهههههههی فداش شم کلوچه ی خاله


ممنونم خاله جون .
الهام مامان رامیلا
30 مرداد 90 18:47
سلام به مامان سامان جون امیدوارم خوب باشید و در کنار هم با آرامش زندگی کنید در این شبهای خوب و پاک ما رو دعا کنید مرسی التماس دعاااااااااااااااااااا

سلام
ما محتاج دعا هستیم.امیدوارم شما هم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده باشید
مامان سيد كوچولو
30 مرداد 90 19:46
سلام ماماني ورزشكار كجايي؟ سر نميزني؟


سلام
ببخشید فعلا خیلی سرم شلوغه . حتما سر میزنم
مامی کیانا
1 شهریور 90 12:24
سلام سامانی جون چقدر شما زیبایی نمی دونستم غیر اون سایت پسر بد یک وبلاگ دیگه هم دارید این وبلاگتون کمی سبک تره و تونستم عکس های ناز نازی این قهرمانو ببینم ایشالله همیشه قهرمان باشی
من این وبلاگتونو لینک میکنم با اجازه
راستی کیانا هم از این شیطنت ها داره موقعی که میخوام پوشکشو عوض کنم زودی میدوه و فرار میکنه و بازیش میگیره
بوسس بوسس سامان قهرمان


سلام عزیزم
ببخشید یادم رفت وب سامانی رو بهتون معرفی کنم .ولی خیلی ممنونم که بهمون سر زدید و تشکر ویژه بابت اینکه ما رو جز دوستای خودتون قرار دادید . لینک شما رو هم قرار دادم
مامان ستایش
1 شهریور 90 12:42
چه پسمل نازی خدا برات نگهش داره
وب شما در وب ما ثبت شد
منتظر دوستی با شما هستیم


ممنونم . امیدوارم دوست خوبی برای شما باشم.
شما هم لینک شدید.
آناهل
2 شهریور 90 7:07
ماهان جون . چرا عکسا اینقدر دیر باز میشن .آها بالاخره باز شد. هوا گرم شده دیگه . بذا راحت باشه .


سلام
از این راحت تر !!!!


ولی من سامان ام نه ماهان ؟؟؟؟
مامان آرین
3 شهریور 90 19:10
مامانی سامان سلام،خوبین؟سامانی حالش خوبه؟کم پیدایین؟!


سلام
خیلی ممنونم .چشم حتما سر میزنم
مامان سهند
4 شهریور 90 14:19
ماشاءالله به این پسر خوشگل ورزشکار عزیز دلم اگر براتون زحمتی نیست (البته میدونم مهمون پر دردسری هستم) ولی لطفا نحوه گذاشتن عکس متحرک رو برام توضیح کامل بدید تا خودم درست کنم دوست دارم هم یاد بگیرم هم عکسهای بیشتر از 5 تا توی وبلاگ سهند قرار بدم شما خیلی خوبید و من از لطف شما ممنونم.


سلام
اره اینطوری خیلی بهتره من یک آموزش کامل از کدها و نحوه قرار دادن اونارو توی وب ( پسر بد ) گذاشتم
فقط شما به جای قسمتی که نوشته( متن یا نوشته ها) ادرس عکس ها رو قرار میدی و اموزش قرار دادن عکس رو هم گذاشتم اونم بد نیست
اینم آدرس :

http://badboy.niniweblog.com/post75.php
مممم
4 شهریور 90 22:10
سلام لینک شدید.لینکم کنیدbehbahanboy.samenblog.com


ممنونم شما هم لینک شدید
مامان کوچولو
5 شهریور 90 12:03
سلام ماجرای شیر خشک خوردن مرد بزرگ رو خوندم البته من دخترم روز 3 بند نافش تو حموم که داشتم میشستمش افتاد . زردیش هم روز 11 برطرف شد ولی من مردم و زنده شدم .... من اصلا شیر نداشتم همه میگن چون لاغرم واسه همینه ..تا روز 40ام بچه خودش رو کشت ومن هم خودم رو کشتم اصلا شیر نداشتم اون یه ذره هم که داشتم این میگفت کمه وباید مثه شلنگ آب روان باشه .. یکم خواهر شوشو بهش شیر میداد(نینیش دختر بود ..)بعد دیدم نمیشه من 40 روز به خدا قسم یه شب نخوابیدم همیشه مادر و دختر جنگ میکردیم تا اینکه مادر شوشو رفت و شیر خشک نان خرید وای یادمه برای دفعه اول بعد شیر خوردن خوابید ...اونم چه خوابی ....


سلام
من هم تقریبا ماجرای تورو داشتم .تقریبا نه بلکه دقیقا .من هم شیرم کم بود و مجبور شدم استفاده کنم
مامان نی نی گولو
6 شهریور 90 21:21
مامان نیایش
7 شهریور 90 0:24
خدا این پسر ناز رو برات حفظ کنه آره احتمالا باید درست باشه که بچه های باهوش معمولا نا آروم تر و بازی گوش و هوش به بازی ترن


سلام
ممنونم . اره منم فکر کنم درست باشه
مامان آرین
7 شهریور 90 9:48
خاله جووووونی سلام ،مامان جونم آپ کرده ها اگه دوست داشتین بیاین


سلام
حتما میام .ممنونم
مامان ماهان
7 شهریور 90 23:36
بازباران تاهميشه نم نمک برروي شيشه،مينويسم که بدوني،مهربونيت پاک نميشه




سلام
ممنونم
محمد گیان
8 شهریور 90 11:07
صدای پای عید میآید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاکترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
عیدتان مبارک


عید فطر بر شما هم مبارک.
مامان حسین
8 شهریور 90 12:27
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان...
پیشاپیش عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک.
مامان آريا
8 شهریور 90 13:11
کم کم غروب ماه خدا ديده مي شود
صد حيف ازين بساط که برچيده مي شود
در اين بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آن کسي ست که بخشيده مي شود
عيد شما پيشا پيش مبارک



ممنونم عید شما هم مبارک
عمو روحانی
8 شهریور 90 13:37
سلام .عید مبارک .طاعات قبول /


ممنونم عمو جون عید شما هم مبارک.
مامان قندعسل
9 شهریور 90 11:52
خاله بیا اپممممممممممم


اومدم
مامان آرین
9 شهریور 90 12:01
سلام عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک
مامان ماهان عشق ماشین
14 شهریور 90 1:18
آخ مامانی تعطیلات تابستون چه زود تموم شد.


آره واقعا زود تموم شد به سرعت برق و باد.
مامان آرین
16 شهریور 90 0:29
سلام مامانی ، کجایی دیگه آپ نمیکنی؟ خوبین؟ سامان جونم خوبه؟[h


سلام عزیزم ممنون که جویای احوال ما شدیدخدا را شکر خوبیم یه مدتیه منو سامان کمی سرما خوردیم بابا جون هم این روزا مشغول کار خودشه به ما نوبت نمی ده.


مامان ماهان
16 شهریور 90 17:34
سلام سامانی جون خوبه بووووووووووووووووووووووووس


سلام
ممنونم دوست خوبم
مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 16:12
برای عزیز خاله


سلام
ممنونم خاله جون
مامان آرین
19 شهریور 90 0:12
ایشالا بلا دور باشه همین که بدونیم خوبین کافیه


ممنونم . عزیزم از اینکه جویای حال ما بودی خیلی خوشحال شدم .بازم تشکر
مامان سید ابوالفضل
19 شهریور 90 2:21



سلام .ممنونم
مامان ستایش
20 شهریور 90 11:33
وای وای چه پسمل خوشگلی
چه فیگوری گرفته ماشاالله
انگار همه بچه ها از لباس پوشیندن بدشون می یاد ستایشم همین جوریه


سلام عزیزم
خیلی ممنون .اره بیشتر بچه ها دوست ندارن لباس بپوشن . حالا دلیلش چی باشه ؟؟؟
مامان محمد عرفان
24 شهریور 90 12:23
ای جاااااااااان


ممنونم
مامان ارشیا
25 شهریور 90 23:46
چرا عکس ها وکا رای جدید سامان رو نمی گذارید


سلام
ممنونم که سر زدید. چند تا عامل با هم دلیل این موضوع شده. به زودی...
partycards
26 شهریور 90 0:17
salam,
khoshhal misham behem sar bezani


ممنونم حتما
نازنین نرگس نفس مامان
26 شهریور 90 18:14
سلام مامان سامان جون شماها کجایید؟


سلام دوست خوبم . همین دور و ورا . ممنونم به فکر ما بودید
سعید
27 شهریور 90 0:04
سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدی
یه درخواست دارم این روز شمار بالای وبلاگتون را از کجا میتونم تهیه کنم
خیلی جالب وزیباست


سلام
این روزشمار مربوط به خود سایت نی نی وبلاگ هستش ولی نمونه های زیادی هست که میتونی استفاده کنی البته نمونه های انگلیسی زیبایی که تصویر هم دارند .ادرس سایت رو براتون میزارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد