سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 11 روز سن داره

پسرم سامان

نظرات (8)

مامان ماهان عشق ماشین
8 مهر 90 16:22
چه خوشمزه خوردنی.صد هزار ماشالله.
امان از دست این مردا.خیلی خودتو ناراحت نکن خواهر.


اگه ناراحتم بشیم چی کار می کنیم.
مامان علي خوشتيپ
10 مهر 90 19:37
واي خدا خيلي تو اين عكس ناز شدي به جاي من ببوسيدش يه كوچولو هم گازش بگيريد


هم بوسیدمش هم گازش گرفتم.
مامان ماهان
12 مهر 90 9:11
چقدر خوردنی شدی سامان جونم


خاله تازه اسم مامان بابا رو یاد گرفتم و خوسمزه صداشون می کنم.
مامان آريا
12 مهر 90 10:14
با اين عكس اگه پيش من بودي هزارتا بوست مي كردم و مي چلوندمت
ماماني جاي من ساماني محكم محكم بگير توي بغلتو محكمتر يه بوس خوشمزه ازش بگير
اووووووووووووووووووووووووووماچ


خاله جون یعنی من این قده با مزه ام.
مامان حسنی
14 مهر 90 14:36
*****:
مامان آرین
17 مهر 90 17:43
قورررررررررررررررررررررررررربونت برم
shima
20 مهر 90 16:10
vaaaaaaaaay nanasi asali cheghad khordani shodimaman joonesh gazesg begir bosesham kon
نازنین نرگس نفس مامان
22 مهر 90 22:59
ای جان کوچولوی خوشمزه موفرفری نازیه بوس گندههههههههههههههههههههههههههه


خاله جون موهاشو ندیدین همه اعتراضشون بلند شده که موهاشو کوتاه کن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد