سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

پسرم سامان

سامانی ما کلاس دومه

1390/10/29 12:34
نویسنده : مامان سامان
849 بازدید
اشتراک گذاری

سامانی ما کلاس دومه

 

 

 

این روزها ازت می پرسم اسمت چیه؟

می گی :آگا سامان

میگم سامان کی ؟

می گی :

موکالی

می گم کلاس چندمی ؟

می گی دوم

از توی کتابات بیشتر خوشت از علوم میاد و می گی :گوش(خوش)

این رو هم بهت بگم که تو این عکس ها موهات کوتاه شده.

چون خیلی اذیتت می کرد.

می رفتیم حموم هم نمی ذاشتی موهات رو خوب بشورم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم(مامان روشا)
2 بهمن 90 1:41
قربون آگا سامان بشم من !
ببخشید دیر اومدم پیشت خیلی بی حوصله شدم...
خیلی دوستتون دارم


سلام خاله جون خوش اومدی آخه چرا؟ با وجود گلی مثل روشا جون؟نه نه نبینم بی حوصله باشی.
مریم(مامان روشا)
2 بهمن 90 1:50
عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق این موهاتم من


خاله جون رنگش یا فرمش ؟
مریم(مامان روشا)
5 بهمن 90 0:34
هم رنگش هم فرمش
مریم(مامان روشا)
5 بهمن 90 0:37
راستی مامانی من برای سوختگی پیشونی سامان هم نظر گذاشتم چون تایید نشده حتما"ارسال نشده!
در هر صورت خیلی غصه خوردم بچم پیشونیش سوخته چقدرم صبوره الهی براش بمیرم



چرا خاله جون خوندمش تاییدش هم کردم ازت هم بسیار ممنونم.
مامان ماهان
7 بهمن 90 22:45
آگا سامان موهات خیلی خوشگل شده مبارکت باشه موقشنگ دووووووووست دارم


از دست این موهای فر فری راحت شدم.
مامان آرین
11 بهمن 90 15:09
قربونت برم آگا سامان چرا اخم کردی خاله ؟


آخه خوشگلیم به اخمامه
مامان سید کوچولو
16 بهمن 90 22:54
وای چه ترگل و ورگل و خوردنی. سامانی کتابای دوم رو از کجا اوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کتاب هامو مامانم بهم داده .
نگین مامان رادین
17 بهمن 90 1:25
مبارک کوتاه شدن موهات اگا سامان خوشگل


تشکر می کنیم.
مامان حسني
3 اسفند 90 11:36
ماشالله هزارماشالله
چقدرماه شدي قلبون اون صورت نازت اگا سامان جونم ديگه سوادارهم شدي به به


خیلی ممنونم .
آره کمی تا قسمتی یاد گرفتم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد