سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

پسرم سامان

سامانی و اسباب بازی هاش

1390/11/11 23:45
نویسنده : مامان سامان
2,523 بازدید
اشتراک گذاری

سامانی و اسباب بازی هاش

 

 

 

وسامانی بن تن پوشیده

این لباس رو که می بینید سامان این مدلی پوشیده سلیقه ی خودشه.

بابا این رکابی بن تن رو براش خریده بود .سامان هم چون به بن تن علاقمنده ازش

خوشش اومد و رو همون لباسش پوشید .وبه هیچ وجه راضی نمی شد از تنش بیاره

بعد از یک روز از تنش بیرون اوردم و شستمش .وقتی خواستم بذارم تو کمدش افتاده بود دنبالم و می

گفت بپوشه دوباره همین مدلی پوشیدش .منم دیگه کوتاه اومدم.

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آناهل
14 بهمن 90 22:11
اتفاقا خیلی هم خوش تیپ شدی خاله . از همه خوش سلیقه تری .


جدی می گین ولی همه کلی بهم خندیدن.
مامان آناهل
14 بهمن 90 22:14
میگم مامانی عجب نمایشی راه انداختی اون بالا . بابا یه پا هنرمندی ها . من میخوام یه قاب برا عکسام پیدا کنم کلی طول میکشه . آخرش بیخیالش میشم . راستش وقت نمیشه .
مامان نوژا
16 بهمن 90 8:39
چه پسر با سلیقه ایعجب تیپ قشنگی


واقعا خاله .
مامان آريا
16 بهمن 90 13:17
قربونش برم با اين مدل لباس پوشيدنش


خدا نکنه خاله جون.
مامان سید کوچولو
16 بهمن 90 22:50
ناز بوده نازتر شده... خیلی هم خوش سلیقه است


مرسی خاله جون.
مامان ماهان
17 بهمن 90 17:13
به به چقدر خوش تیپی سامان جونم چه عروسکای نازی هم داری


سلام به دوست خوبم
ممنونم
مامان نیایش
21 بهمن 90 18:20
سلام عزیزم همه عکس هات رو دیدم خیلی خوشگل شدی قربون اون حرف زدنت پسر باهوش
عیدت هم مبارک


سلام
ممنونم دوست من .عیدشماهم مبارک
مریم(مامان روشا)
30 بهمن 90 15:46
سلام پریسا جونم آخه من چرا باید با تمام مهربونیات و خوبیات ازت ناراحت باشم فقط سوال کردم...
من خیلی پیشت اومدم این شما بودی که پیش ما نیومدی
آخ که من به قربون سامانم بشم با اون اسباب بازیای نازش و لباسای خوشگلش


خدا را شکر که از من دلخور نیستی البته بهتون سر می زدم ولی متاسفانه فرصت نظر دادن نداشتم.
مریم(مامان روشا)
30 بهمن 90 15:47
راستی وب شاپرکم مبارک عزیزم خسته نباشی


فدات بشم.
مامان پرهام
3 اسفند 90 21:53
بابا خوش تیپ بن تنی


کجاشو دیدی،خاله جون
ممنون که پیش ما اومدی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
8 اسفند 90 17:46
سلام.بالاخره موفق شدم.خیلی وقته که وب شما برام باز نمیشد.اینقدر که میخواستم تو پرسش و پاسخ براتون پیغام بذارم ولی این کار رو نکردم.
هزار ماشالله سامانی روز به روز ماهتر هم میشه.خیلی دلم براش تنگ شده بود.
ببوسیدش.


سلام
ممنونم . نمیدونم مشکل از کجاست؟ من خودم به راحتی وارد میشم!
واقعا لطف کردی. ممنونم
دختر خاله m
9 آذر 91 10:18
فدات بشم سامی جون


سلام آجی جون خوبی وای چه قد خوشحالم بهم سر زدی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد