سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 6 روز سن داره

پسرم سامان

در خواست کمک از دوستای عزیزم

1391/1/12 11:36
نویسنده : مامان سامان
760 بازدید
اشتراک گذاری

در خواست کمک از دوستای عزیزم

سلام دوستان عزیز

به امید خدا سامان عسل ما در حدود سه هفته دیگه دو ساله می شه .

چون شیر مادرش رو نخورده زیاد دلم نیومد که شیشه شیرش رو هم زودازش بگیرم.

الان احساس می کنم شاید نتونم از عهدش بر بیام .

چون بد جوری بهش عادت کرده .

شبها که به قول خودش شیل می خواد اگه دیر بهش برسه کلی گریه می کنه.

شیر سرد هم نمی خوره .باید کمی براش گرم کنم.

البته فقط موقعه خواب می خوره .

کوتاه سخن این که می خواستم برای از شیشه شیر گرفتنش بهم کمک کنین.

که بهترین روش کدومه ؟

که به مذاقش خوش بیاد .

از همه ی شما ها سپاس گزارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم(مامان روشا)
12 فروردین 91 18:12
سلام عزیزم خوبی عیدتون مبارک باشه ما هم دلمون براتون تنگ شده یکم درگیر مهمونی و مهمون داری هستم مرسی از محبتت
درمورد سوالت به نظر من هنوز زوده شیشه شیرشو بگیری اگرم خواستی بگیری شروع کن توی طول روز با لیوان بهش شیر بده و بگو دیگه بزرگ شدی شیشه ماله نینیاست حتی با نی هم میتونی بدی چون بچه ها دوست دارن مایعات رو با نی بخورن شبها هم اون خوراکی که دوست داره بهش بده یا حتی شیرو توی لیوان بده با نی بخوره و باید مرتب حواسشو پرت کنی که یاد شیشه نیفته...البته میدونم که خیلی سخته و باید خیلی حوصله به خرج بدی ولی خیلیم عجله نکن من شنیدم بچه های شیشه شیری حتی تا 3 سالگی هم شیشه شیر میخورن ولی ایشالا سامانم با مامانش همکاری میکنه


سلام عزیزم مرسی از راهنمایت همه ی این کارها رو انجام می دم.
مامان مهدی
12 فروردین 91 19:36
سلام
من برای مهدی از صبر زرد استفاده کردم. خیلی مؤثره. مقدار کمی از عطاریها بگیرین و نصف قاشق چایخوری توی نصف استکان حل کنین. خیلی تلخه و بیرنگ. وقتی شیر می خواد استفاده کنین. من که فقط یه بار استفاده کردم و مهدی دیگه نخواست که امتحان کنه. زنده باشه گل پسر


سپاس گزارم مامان مهدی چشم انجام می دم.
بابای ملیسا
12 فروردین 91 19:39
با سلام . وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای سفر به مشهد مقدس به روز شد . خوشحال می شیم اگر با تشریف فرمایی خودتون ، و گذاشتن یک نظر این سفر ملیسا رو خاطره انگیز تر و زیباتر کنید . منتظر حضور شما در وبلاگ ملیسا جوون هستیم .
مامان حسنی
24 فروردین 91 23:17
سلام سال نومبارک باشه به خوبی وخوشی امسال را سپری کنین
راستش حسنی شیشه نمی گرفت ومن خیلی توزمینه گرفتن شیشه چیزی نمی دونم برای ازشیرگرفتنش یه کارایی کردم مثل چسب زخم که در مورد شیشه کاربرد نداره امیدوارم موفق باشی وسامان جونم اذیت نشه


سلام و درود بر شما دوست عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه .بازم از شما ممنونم.
مامان ستایش
26 فروردین 91 9:55
سلام دوست من سال نوتون مبارک
راستش من هم همین دغدغه رو از الان دارم و نمی دونم باید چیکار کنم
بخاطر همین حسابی حالت رو درک می کنم امیدوارم راه حل خوبی پیدا کنی
دوستانم می گفتند بهترین راه یواش یواش گرفتن می تونه خوب کمک کنه
برات آرزوی موفقیت می کنم


سلام . سال نو شما هم مبارک
ممنونم . امیدوارم هردوتامون این مرحله رو هم به خوبی پشت سر بزاریم


مامان پرهام
28 فروردین 91 0:38
سلام این مرحله خیلی سخته اعتراف می کنم که من هنوز نتونستم پرهام رو از شیر بگیرم از وقتی حرفش رو زدم بیشتر با التماس می خواد شیر بخوره


سلام
بله واقعا سخته.ولی باید انجام بدیم دیگه.چاره ایی نداریم . وگرنه تا وقتی یک مرد گنده بشن یک شیشه شیر هم تو دستشونه
مامان ماهان
29 فروردین 91 16:34
دوست خوبم بهترین راه ریختن تو لیوانه
باید باهاش صحبت کنی که دیگه بزرگ شدی باید تو لیوان بخوری
یا میتونی از داروی صبر زرد که تو عطاریها هست استفاده کنی


سلام
ممنونم عزیزم . باید کم کم شروع کنم
مریم(مامان روشا)
30 فروردین 91 15:17
سلام دوستم خوبی کجایی نمیگی مادلمون تنگ میشه....چه خبر از سامان چیکار کردی!؟


سلام
ممنونم ما هم دلمون براتون خیلی تنگ شده
مامان ماهان
7 اردیبهشت 91 9:01
سلام مامانی خوبی سامان خوبه


سلام
ممنونم .خیلی لطف کردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد