سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 6 روز سن داره

پسرم سامان

غیبت صغری

1392/2/12 10:27
نویسنده : مامان سامان
1,553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سامانی

ببخشید یه مدتیه که برات پست جدید نذاشتم زیاد حوصله نداشتم .

اول بهت دو سال و نیم شدنت رو تبریک بگم .

بعد یه کمی از وروجک بازی هات برات می نویسم.یه وقت هایی پسر خوبی هستی و یه وقت هایی

هم پیاده روی می کنی رو...

تلفن چی که شدی تا کسی زنگ می زنه شما جواب میدی .

هیچ وقت نمی گی گرسنمه ولی به محض این که رفتیم تو رخت خواب ،به خاطر این که از دست

خوابیدن فرار کنی می گی :گلسنمه.هر چی هم بگم می خوری می گی ، می خوام البته الکی.

هیچ وقت هم حاضر نیستی خودت رو سرگرم کنی .ولی وقتی می ریم بخوابی چنان با خودت

بازی می کنی که نگو و نپرس.

برای مامان خیار شور درست می کنی.

پیتزا درست می کنی .

لباس می شوری .ظرف می شوری اون هم چه شستنی .واقعا می گم .

سلام می کنی .هر کس از حموم میاد بیرون بهش عافیت می گی.

از صدای بلند و جیغ زدن بچه ها به شدت ناراحت می شی.

خیلی هم اجتماعی شدی می ریم جایی دیگه گریه نمی کنی.

راستی پسر مامان یادم رفت می ری حموم دیگه گریه نمی کنی .(چشام زیر پات)

مامان هم الگوت شده کوچکترین کاری انجام می دم اونو یاد می گیری.و بعد انجام می دی.

یه وقت هایی هم احساساتی می شی می گی :خیلی مامان دوست دارم.

جدیدا هم یاد گرفتی به من بگی :زن دایی و به بابا بگی :دایی ساسان البته از زبان مهرداد

و هستی می گی .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ماهان
26 آبان 91 16:46
به به مامانی دیگه وقتش رسیده آستینهات رو بالا بزنی آفرین به سامان جونم که به مامانی کمک میکنه
مریم (مامان روشا)
6 آذر 91 14:42
عزیز خصوصی
مریم (مامان روشا)
6 آذر 91 14:43
نازی چه بامزه و شیرین زبون شده عکس کو مامانی عاشقتم خاله جون
مامان آرین
9 آذر 91 8:08
مامانی سامان سلام ، ماشالا سامان جون چقدر بزرگ شده . خیلی دلم براتون تنگ شده بود . توی این مدتی که من نبودم میبینم که بقیه مامانا هم دیر به دیر آپ کردن .ایشالا سلام وشاد باشین و اگر هم دلتون خواست پیش ما بیاین
خاله نفس
11 آذر 91 8:25
سلام زندایی پریسا پسر خوشگلو شیرین زبووووووووووووونم چطوره ؟ الهی من فدای اون نخوابیدنات و شیطنت هات بشم عزززززززززززیزم زندایی خصوصی دارینا
مامان سينا و كيميا
13 آذر 91 8:11
اي جونمقربون اين شيرين كارياي شما فرشته هاي كوچولوبه ما هم سر بزنين خوشحال ميشيم ماماني مهربون
مریم (مامان روشا)
19 آذر 91 14:14
عزیزم من برات خصوصی گذاشتم ولی جواب ندادی


سلام گلم
ببخشید الان دیدم . چشم برات برش می دارم
مریم (مامان روشا)
22 آذر 91 12:28
ممنون گلم ...من روی تمام عکسها رایت کلیک کردم ولی نمیشد saveکرد...گفتم ازت بپرسم میشه جور دیگه هم ذخیره کرد یا نه...خودم فکرکردم چاخان کرده...واسه همین گفتم از خودت بپرسم...ولی حالا که پاک کردی دیگه اشکال نداره...ببخشید که خیلی برات زحمت دارم
راستی سایت شاپرک برای من باز نمیشه


سلام عزیزم
مثلا بتونه عکس رو هم ذخیره کنه. میخواد چی کار کنه؟
این همه عکس توی فیس بوک هست که بیشترشون توی ایران هستن و اتفاقا عکس های بی حجاب هستن، مال شما که با حجاب کامل بود . توی وب شاپرک عکس خود من هست میتونی ببینی . در مورد وب شاپرک ، آره چند روزی سرور سایت مشکل داشت الان درست شده


ما
22 آذر 91 18:31
الهی چقدر کارهاش شبیه پرهامه!


سلام به دوست خوبم و پرهام عزیز

ممنونم که به ما سر زدی
مامي كيانا
30 آذر 91 9:44
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند. یلدا مبارک
مامان ماهان
4 دی 91 14:58
سلام خانمی خوبی گلمممممممممممممم
رویا
14 بهمن 91 14:04
سلام این پیام امروز تو وبلاگ یکی از دوستان خوندم منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت ۲۰ میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه ۲۰ نفر بفرست………… ۲۰ روز دیگه منتظر معجزه باش موفق باشی
مسعود
22 اسفند 91 14:22
سلام مامان سامان بعد از مدتها دوباره اومدم نت... آدرس وبلاگم عوض شده بمن سر بزن حتما منتظرم آدرس قبلیم: masoud79.blogfa.com بود، یادته؟
مریم (مامان روشا)
27 اسفند 91 16:14
پیشاپیش عیدتون مباررررررررررررررررررک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد