سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

پسرم سامان

سامانی من امروز دوست نداشت راه بره.

1390/4/21 0:30
نویسنده : مامان سامان
675 بازدید
اشتراک گذاری

سامانی من امروز دوست نداشت راه بره

سامان عزیزم :

امروز که داشتم بهت صبحونه می دادم هیچ رغبتی به خوردن نداشتی .

برات نیمرو در ست کرده بودم یکی دو لقمه به زور بهت دادم خواستم لقمه ی سوم رو بدم  که دهنت رو

بستی .

دیگه واقعا از دست غذا نخوردنت کلافه شدم .

تا کی می خوای به این وضعیت ادامه بدی .

منم که دیگه رغبت نمی کنم برات چیزی در ست کنم .

امروز هم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان علیرضا
28 خرداد 90 23:47
چقدر گلت نازه عزیزم وبلاگ پر باری هم نوشتی دستت درد نکنه اگه اجازه بدی لینکت کنم. اگه وقت کردی یه سریم به وبلاگ پسر کوچولوی من بزن اگه از عکساش خوشت اومد توی قسمت نظرات بهم بگو یا عکسای گلتو برام به ایمیل بفرست تا خیلی زود و کم هزینه اونارو خوشگل کنم و برات بفرستم.
ناز نازیتو ببوس



ممنون میشم اگه لطف کنید ومارو لینک کنید به وبتون هم سر زدم عالی بود





مامان ماهان
29 خرداد 90 12:12
سامان جونم غذا بخور گلم ببین مامانی چقدر ناراحته باشه


چشم خاله جون ولی اگه من حرف مامان رو گوش کنم باید بشینم یه قابلمه غذا بخورم منم حوصله ی غذا خوردن ندارم .مامان منم زیاد گیر می ده.
مامان کیارش
29 خرداد 90 13:11
سلام .کیارش منم یه مدتی غذا نمی خورد .منم تصمیم گرفتم زمانی که مشغول بازی یا cd نگاه کردنه بیشتر بهش غذا بدم حالا خیلی بهتر شده.امیدوارم مشکل غذا نخوردن سامانی هم حل بشه.


ممنون از را هنمایتون وهم به ما سر زدید.
مامان محمد رضا(هدي)
29 خرداد 90 14:59
سلام به سامان جون و مامان عزيز محمد رضا هم الان بد غذا شده [h

سلام عزیزم تولدت مبارک ممنون که به ما سر زدید آخه بگو وروجک ها شماها چرا غذا نمی خورید؟
مامان آرین
31 خرداد 90 9:52
گلم غصه نخور و خسته و بی حوصله هم نشو همه مامانا این دوره رو تحمل میکنن منکه از دست غذا نخوردن آرین میشستم گریه میکردم درست میشه مامان مهربون
نازنین نرگس نفس مامان
1 تیر 90 21:01
سامان کار خوبی نکردی که مثل دخمل من شدی
مامان فاطمه
4 آذر 90 20:56
سلام با تبادل لینک موافقید؟
پسمل نانازی داریدا


سلام
ممنونم . شما لینک شدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد