سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 8 روز سن داره

پسرم سامان

این هم ازدرد سر های شیر خشک

1390/4/27 21:31
نویسنده : مامان سامان
524 بازدید
اشتراک گذاری

این هم ازدرد سر های شیر خشک

عزیز دل مامان دیشب برای شیر بلند شدی منم با چشمای خواب آلوده برات شیر درست کردم.

شیشه رو بهت دادم اما دیدم روت رو بر گردوندی .

نگو که من سر شیشه رو با درش بر داشتم .

تموم شیر هم ریخت روی سر و صورت و رخت خوابت .

با این وضعیت وقتی دوباره بهت دادم دیگه لب نزدی .

کلی دلم برات سوخت .

دیگه از این به بعد سعی می کنم با چشم خواب الود برات شیر درست نکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

faeqeh
27 تیر 90 21:37
خوب پیش میاد دیگه
نازنین نرگس نفس مامان
28 تیر 90 0:50
سلام به دوست عزیز و سامان جان گل مامان جون زیاد غصه نخور هر روشی مصائب خودش رو داره ما هم گاهی خیلی ناراحت میشیم اخه گاهی صبوری جای خودش رو به ....موفق باشی دوست خوبم


سلام به دوست خوبم
اره حق با شماست ولی شیر خشکی که همه فکر می کنن راحته از همه بدتره
پردیس
28 تیر 90 11:03
سلام
وای ی ی ی عزیزم م م م ماشاا... چقدر نازه سامان خانای جانم م م م
دلم میخواد بوسش کنم مامانش شما به جای من ببوسش..ماشاا...


ممنونم عزیزم
منم به شماسرزدم وب جالبی دارید . خوشم اومد
مامان رها
28 تیر 90 12:56
سلام عزیزم تقصیر نداری خواب خیلی شیرین میشه ،راستی گلم کد رها برای شرکت در مسابقه نی نی شگفت انگیز 27 است اگه رای بدید خوشحال میشیم


سلام
حتما
رها جون رو ببوس
نمایندگی بیمه سامان
28 تیر 90 13:42
سلام.ممنون از محبتتون. سامانو از طرف من ببوسید.شما هم با افتخار لینک شدید. چشم اونجا هم میرم.(ایا از الان بفکر استقلال مالی اینده سامان هستید؟)


سلام
شما لطف دارید . نا حدودی هستم
مامان آريا
28 تیر 90 15:34
ماماني بچم گناه داره اخه
خاله قربونش بره
بوس براي جيگر خودم


سلام
راست میگی حق با شماست
مامان ماهان
4 مرداد 90 0:18
ای جانم خوبه گریه نکرده


سلام
خیلی خوشحال شدم بهمون سر زدید
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 19:09
تصورش خیلی جالب و خنده داره مهم نیست همه چیز درست میشه


سلام
مممنوم از دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد