سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 8 روز سن داره

پسرم سامان

این هم از طرز خوابیدن سامانی

1390/5/5 1:50
نویسنده : مامان سامان
551 بازدید
اشتراک گذاری

 

این هم از طرز خوابیدن سامانی

 

 

عزیزان قبلا براتون توضیح داده بودم که سامانی وقتی می خوابه چه فیلم هایی در میاره.

تو تختش که اصلا وای نمی سه .

روی تشک هم که براش میندازم آرومش نمی گیره.

باید دورو برش رو پر کنم از انواع پتو و تشک.

آخه وقتی قل می زنه یهو دیدی از تشکش افتاد و جیغش در میاد .

یه روز من که خونه نبودم باباش همه ی رختخواب ها رو از دور و برش جمع می کنه .

تا می ره دست و صورت بشوره می بینه که گریه می کنه .

وقتی بر می گرده می بینه که از تشکش افتاده پایین .

با کلی مکافات اونو دو باره می خوابونه.

خلاصه

شبها من باید سامانی رو زیر پای  خودم و زیر مبل پیدا کنم.

البته ما به این دلیل این مکان رو برای خواب انتخاب کردیم که ؛

زمستون ها این جا گرمه .

تابستون ها هم  خنکه .

الان هم وقتی می خوابه با اشاره می گه بایدمنو فوت کنی.

این هم فیلم جدیدشه.

من هم باید کلی انرژی مصرف کنم تا سامانی ما بخوابه .

بعد از این که سامانی مامانی خوابیدن .

باید برم و به کار های عقب ماندم برسم.

یه وقت هایی هم دیگه کم  میارم .

البته نی نی ها وقتی می خوابن  مثل فرشته ناز می شن .

وقتی صورت اون ها رو نگاه می کنی .

انرژی از دست رفته چند برابر می شه .

خدا همه ی نی نی ها رو حفظ کنه .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان هانیه سادات
5 مرداد 90 17:51
سلام عزیزم. منو که بهم سر زدی. سامان خیییییییییییلی نازه. ماشاالله.خدا حفظش کنه.راستی حالش خوب شد؟ هانیه که بعد چند روز خوب شد و البته کلی وزن کم کرد.


سلام
اره خدا رو شکر بعد از چند هفته خوب شد .وزن هانیه جون هم به زودی برمیگرده
نازنین نرگس نفس مامان
6 مرداد 90 2:20
امان از این شیطون بلا حالا این فوت چه صیغه ایه سامان گلقربونت خاله مامان گناه داره عزیزم :خوابیدن شما هم مثل دختر منه صد بار از تخت افتاده بس که غلت میزنه (


جدیدترین نوع خوابه 2012
الهام مامان رامیلا
7 مرداد 90 17:14
سلام مامان سامان جون به خدا منهم خیلی دردسر دارم با خوابیدن این رامیلاخانم خیلی اذیت می کنه یه سنگر درست می کنیم و بعد رامیلا رو می خوابونیم توش همه چی دورش می چینیم واقعا دردسریه این خواب بچه ها خدا نگهش داره سامان گل مارو


سلام الهام جون
آخ دست رو دلم نزار .حالا سنگر ش محکمه دیگه؟
راستی من عاشق او دستاشم
shima
9 مرداد 90 0:55
:vaaaaaaaaaaaaaaaaay khae ghorbone khabidanet bere samaniX


ممنون خاله جون
مامان آرین
10 مرداد 90 12:07
الهی قربونت برم با اون توتونیه قلنبت.
مامان سامان برای پسرمون حتما اسپند دود کن


سلام
ممنون خاله جون
مامان حسني
11 مرداد 90 8:43
سلام قربونش برم باادا واصولاي بامزه اش
حسني هم خيلي بدخوابه ماهم همين شرايط راداريم ولي بعدازيه مدت به محمدوده سنگربندي شده عادت ميكنن وديگه نمي افتن


سلام
ممنونم دوست عزیزم
خدا را شکر ( گوش شیطان کر ) الان بهتر بشه .و یا به قول شما شاید ما دیگه عادت کردیم
مامان ماهان
12 مرداد 90 22:44
وای وای وای چه بامزه خوابیده عزیزم


خاله جون ممنون
مامان آريا
17 مرداد 90 13:21
اي پسمل شيطون بلا قربون خوابيدنت


ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد