سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 8 روز سن داره

پسرم سامان

سامانی چند روزیه مریضه

1390/4/29 1:44
نویسنده : مامان سامان
602 بازدید
اشتراک گذاری

سامانی چند روزیه مریضه

 

الان حدود یک هفته می شه که سامانی مریضه.

دلش درد می کنه و اسهال داره . هر چی می خوره فوری دفعش می کنه.

خیلی نگرونشم.

هم چنان غذای درست و حسابی هم نمی خوره.

دوبار هم بردمش دکتر .

دکترش گفت :که ویروس رفته تو بدنش.

از بس که هر چی آشغال و اسباب بازی می رسه دستش می زاره دهنش.

سامانی یا مریض نمی شه اگه مریض هم بشه حسابی مریض می شه .

مریضیش هم خیلی طول می کشه.

مامان های مهر بون اگه در مورد اسهال و درمانش اطلاعاتی دارید  منم مطلع

کنید . تجربیات و کارهای عملی که انجام داده اید و نتیجه داده از طلا با ارزش تره

و من قدر  دان این تجربه ها هستم.

ممنون می شم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

هدي جون
28 تیر 90 21:05
سلام
من در مسابقه ي ني ني شگفت انگيز
شركت كردم به من راي بديد
كد من : 128
وقتي راي گيري شد به من راي بديد



سلام
مثل اینکه اتیشت خیلی تنده . چشم
سيدمهدي
29 تیر 90 3:02
_$$ _$$$$ _________€€€€€€€€$ ______€€€€€€€€€€€€€€__ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$ _°_____°______° _____________€سلاممممم _____________€باااااااااااااااااااا _____________€چترررررررررررررررر _____________€.زيرررررررررررررررررر _____________€..باران به اتنظارتممم ____________€€بدو بيا آپمممممممممممم.
منصوره
29 تیر 90 10:41
سلام
ماشاا... چه گل پسر ناز و خوشگليه ، مواظبش باشيد اسهال زود بچه ها را نحيف و لاغر ميكنه چون آب بدنشان از دست ميره


سلام منصوره جون
خیلی لطف داری . اره واقعا بچه رو از پا در میاره
مامان ابوالفضل
30 تیر 90 15:48
سلام عزیزم
ایشاالله سامان جون هم حالش زودتر خوب بشه
ما رو بی خبر نذار
سامانی زوده زود خوب شو
گل پسر


سلام
ممنوم از خاله مهربون و نازم
مامان حسنی
31 تیر 90 13:58
سلام مامان جون
نگران نباش اگه ویروسیه بچه اسهال میشه تازمانی که این ویروس ازطریق مدفوع کاملا دفع بشه واما تجربیات گیاهی من عبارتنداز:
برای سامان خان حریره سنجددرست کن عالیه معجزه میکنه
حریره بادوم هم میتونی درست کنی البته بادوم رابا پوستش رنده کن چون پوست بادوم به دلیل فیبر شکم راسفت میکنه
کته ماست هم خوبه
پودرپلانتا ژل گیاهیه ازعصاره نعنا وبارهنگه ازداروخانه میتونی بگیری نحوه مصرفش روش نوشته
مرتب بهش اب بده چون اسهال اب بدن بچه راکم میکنه ولی آب میوه یامیوه خصوصا هندونه وخیارسبزو... نده
ازبابت اشتها نگران نباش چون بچه ها وقتی مریض میشن بی استها میشن بعددوباره خوب میشه ووزنش برمیگرده



سلام
خیلی خیلی ممنونم از دوست خوبم


نازنین نرگس نفس مامان
1 مرداد 90 2:12
سلام دوست عزیز از مریض شدن سامانی خیلی ناراحت شدم و اما راهکار برای درمان به هیچ عنوان مایعات زیادی نده برنج کته با ماست -ماست و نعنا یا پونه -نعنا موجب یبوست میشه-پوست بلوط رو از عطاری بگیر یا خود بلوط رو بگیر پوستش رو اسیاب کن بعد با ماست مخلوط کن محاله که جواب نده فورا شکم رو بند میاره امتحان کردم البته سنجد هم همین خاصیت رو داره پوست سنجد رو بگیر وهسته سنجد رو در بیار و استفاده کن


سلام
ممنونم از دوست خوبم . توضیحات خیلی عالی و کاملی بودند . خیلی استفاده بردم . بازم ممنونم
مامان کیارش
2 مرداد 90 15:58
ایشالا که زود خوب بشه پسر خوشگلم.


سلام
ممنونم. انشااله
مامان آريا
3 مرداد 90 11:55
خاله قربونش برم كه مريض شده اميدوارم زودتر خوب بشي
ماماني ناراحت نشو يه دوره اي داره اون دوره كه بگذره سامان گلمم خوب مي شه


سلام
ممنونم از دوست خوبم اره خدا را شکر بعد از سه هفته داره بهتر میشه


پردیس
3 مرداد 90 20:15
سلام
آخیه..انشاا.. زود زود خوب بشه..
خب مامان جون سامانی خانوم دختر،یه مهره ی آبی اون بالا ی وبلاگ آویزون کن دیگه!!بچه تو چشم میزنن خب!!قربونش برم
من، ماشاا.. خوشگل دیگه..


سلام
ممنون از دوست خوبم لطف داری
مامان ماهان
4 مرداد 90 0:19
الهی که زود زود خوب بشه
ممنونم از دلداریت بوووووووووس


مممنون
از اینکه بازم اومدی تشکر
مامان آناهل
4 مرداد 90 0:40
عزیزم نگران نباش. هر چه دفع بیشتری داشته باشه بهتره. به شرط اینکه آب بدنش رو نذاری کم بشه. زن عموی من برای اناهل یه پیشنهاد داد خیلی برام مفید بود گفت چون حالا دیگه شیر خودت رو کم میخوره شیر پاستوریزه بهش بده آلودگی سریعتر از بدنش دفع میشه. آناهل بعد از خوردن اون کمی بالا آورد و بعد خوب شد.

ممنونم از راهنمایی شما ولی برعکس من فکر می کردم که شیر پاستوریزه براش بد باشه.
مامان آناهل
4 مرداد 90 0:53
بالاخره موفق شدم پسر بد رو ببینم . عالی بود مرسی . هم مطالب هم بقیه قسمتها. اما فکر نمیکنید یه کم اسمش غلط اندازه.


سلام
ممنون که اومدی ولی وب پسر بد جداست و ادرس اون
www.badboy.niniweblog.com
مامان رامیلا
4 مرداد 90 12:35
سلام مامان سامان فکر کنم از این پودرهای او ار اس بدی بهش خیلی خوبه مامانم همیشه به من می گه اونهاخیلی خوبه انشالله پسر گلتم خوب می شه اگه دوست داشتی پیش مابیا و پسر گلتم ببوس اگه دوست داشتی ما رو لینک کن و خبر بده منهم لینکت کنم دوست خوبم بایییی


سلام
منمونم
اره او ار اس خوبه و دکترش هم براش تجویز کرد
خوشحال میشم ما رو لینک کنید
لینک شما هم ثبت شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد