سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 8 روز سن داره

پسرم سامان

می خوام از سامانی بنویسم

1390/7/23 19:25
نویسنده : مامان سامان
953 بازدید
اشتراک گذاری

می خوام از سامانی بنویسم

اول براتون بگم سامانی ازبس گاز گرفته اون چن تا دندونش هم به جای این که رشد کنن کم کم دارن می ریزن .

یه دندون دندو ن آسیاب داره .

سه تای دیگه نصفه نیمه در اومدن.

بی نهایت به کارتن بره ی ناقلا علاقه منده.

 

تا جایی که مغز من و بابا رو خورده و همش می گه:داتون و اجازه ی کاری هم به ما نمی ده .

از تلویزیون هم زیاد دوست نداره نگاه کنه .

فقط از کامپیوتر .طوری که بعضی مواقع موجب در گیری بین سامان و ساسان می شه.

دوست نداره کسی به اسباب بازی هاش دست بزنه .

دختر عمه و پسر عمه وقتی به اسباب بازی هاش دست می زنن چنان به اون ها حمله می کنه و سرشون دادمی کشه که نگو و نپرس اون ها هم از ترس پا به فرار می ذارن .

دوست داره تنهایی بازی کنه  .

از جای شلوغ خیلی بدش میاد.

عاشق ذرت.

همچنان از غذا خوردن فراری.

 وقتی غذا براش میارم اول یه نگاه به اون میندازه ببینه چیه. قبل از غذا هم باید آب بخوره .

اصلا میوه نمی خوره .

وقتی نوشته ایی رو می بینه اون رو می خونه می گه :بابا مامان .

وقتی خوابش میاد میره سراغ رختخوابش و می گه نونو.

شیشه شیرش رو خودش می گیره چه در خواب و چه در بیداری باید دست من هم کنارش باشه که تند تند چنگ بگیره.

عاشق پلیس و ماشین پلیس و آدامس.

در پست بعدی دوباره از سامانی می نویسم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آريا
6 مهر 90 8:22
اي جانم خاله قربون كارات برم من كه زورگو كوچولوي خونه اي
عجب عكس خوشگلي قربون اون قيافه بامزت برم


خاله ی نازم مرسی پس چی از این به بعد من تو خونه دستور می دم حالشون و می گیرم.
shima
6 مهر 90 21:39
واااااااااااااااااااااااااااای سامانی جون چقدر نازی تو این عکسخالم عاشق گاز گرفتنه
shima
6 مهر 90 21:41

وااااااااااااااااااااااای چقدر ناز شدی سامانی جونمنم عاشق گاز گرفتنم خاله جون


مرسی خاله جون مثلا کیو گاز بگیرییییییی.
مهسا
6 مهر 90 22:25
چه پسمل نازی.موهاشو. الهییی......


مرسی خاله
مامان حسني
7 مهر 90 11:21
به به به به آقا سامان گل قربونت برم كه اينقدر خوش سليقه اي چون من هم خيلي اين كارتون رادوست دارم براي حسني گرفتم كه ببينه ولي خودم بيشترازاو ميبينم [hr


مرسی خاله جون بابا و مامان هم با این کارتن کلی سرگرمن.
مامان ماهان عشق ماشین
8 مهر 90 16:20
دلمون تنگ شده بود.


ما هم دلمون تنگ شده بود مرسی که به ما سر زدید.
مامان ماهان عشق ماشین
8 مهر 90 16:21
سلام مامانی.اگر دندوناش مشکل داره حتما حتما پیش یه متخصص دندونپزشکی اطفال ببرین.


مرسی عزیزم تو فکرش بودم.
مامان ماهان
12 مهر 90 9:07
واااااااااااااااااااااای سامان جونم چقدر ناززززززززززززز شدی عزیزم


آخه خاله موهام فرفریه.
مامان آرین
17 مهر 90 17:40
ماشالا سامان همه کارهایی که مامانت نوشته رو آرین هم میکرده و میکنه آفرین پسرهای قلدر خونه


من آرین جون از بچگی قلدر به دنیا اومدیم
نازنین نرگس نفس مامان
22 مهر 90 22:48
قربونت برم سامان گازی الهی حیف جای گاز شما روی دست من کنار جای گاز دخملی خالیه افسوسقربونت بره خاله آخه چرا غذا نمیخوریاگه خوردی یه عالمه ادامس میدم ها


با چنگ و دندون گاز می گیره بسیار عاشق آداسه به قول خودش.
مامان ابوالفضل
25 مهر 90 22:41
سلام با این اوضاع چه شیرینی سامان جونننننننننن بوسسسسسسسسس
خانم معلم بندری
28 مهر 90 18:16
پسرتون ماشالله مث عروسکه


عزیزم چشمای شماست که قشنگ می بینه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد