سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 11 روز سن داره

پسرم سامان

عشق به پلیس

1390/7/7 12:12
نویسنده : مامان سامان
673 بازدید
اشتراک گذاری

عشق به پلیس

دیشب بابا داشت تلویزیون نگاه می کرد سامان هم توی اتاق کارتن .

اگه گفتین چی؟

طبق معمول بره ی  ناقلا.

بعد یه هو رفت پیش بابا آخر های فیلم بود که توش ماشین پلیس بود و بعدش تموم شد .

سامانی هم مرتب می گفت پویس.

بابا هم نمی فهمید و می گفت پوست .اون می گفت پویس .

تا من سر رسیدم وگفتم می گه پلیس .

دیگه ول کن نبود به قدری گریه و داد و بیدادمی کرد که من پلیس می خوام .

تا بالاخره زدم کانال پنج دیدم که برنامه ی همراهان می ده .

کمی آروم گرفت و می گفت فقط باید آپویسه .

خلاصه با ترفند قرار شد بخوابه .

دکمه ی خاموش رو زد کنترل ها رو گذاشت رو میز با پا هم دکمه ی سه راهی و رو زد و خداحافظی کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان حسني
7 مهر 90 11:22
اي جانم نازي كه اينقدر آقاي پليس ميخواي يه بوس براي هميارپليس كوچولوي خودمون


جونت بی بلا خاله قراره یه روز برم بغل یه آقا پلیس و باهاش عکس یادگاری بگیرم.
مامان ماهان
12 مهر 90 9:10
ای جونم عزیزمی
چقدر آقا پلیس رو دوست داری
بوووووووووووووووووووس


ممنونم خاله جون
مامان آريا
12 مهر 90 10:13
خاله قربونش برم كه پويس دوست داره


ممنونم خاله جون. شما رو هم دوست دارم
مامان آناهل
12 مهر 90 23:43
سامانی جون خیلی دوست داشتنی هستی هااااا


مرسی خاله جون
مامان آرین
17 مهر 90 17:41
سامان جون خاله به مامانت بگو شعر آقا پلیسه رو برات بخونه باشه ؟


خاله جون مامانم بلد نیست. میشه شما برام بگی؟
مامانی سید کوچولو
17 مهر 90 22:54
بعضی وقتا خواسنه های این بچه ها هم خانمان براندازه ها... فکرشو بکن لج میکرد اقا پلیسه راستکی میخوام


دقیقا مشکل همین جاهاست!!!
مامان آرین
19 مهر 90 15:18
عزیز دلم توی وبلاگ آرین یه پست گداشتم که شعر آقا پلیسه توشه.مامانی بی زحمت برو برای پسرم بخون


ممنونم خاله جون ولی شعر رو پیدا نکردم اگه ممکنه ادرس پست رو برام بزار
بازم ممنون
مامان آرین
19 مهر 90 23:42
عزیز دلم توی آرشیو موضوعی قسمت شعر های آرین آخرین پست . http://arianjoon.niniweblog.com/cat5.php فکر کنم آدرسش هم این باشه . اگه بازم پیدا نکردی بگو خود متن شعر رو برات بنویسم چون کوتاهه


سلام
از لطفت خیلی سپاسگذارم . اره پیدا کردم . خیلی قشنگ بود .
نازنین نرگس نفس مامان
22 مهر 90 22:50
افرین به این پسر باهوش که عاشق آقا پلیسه شده
مامان ابوالفضل
25 مهر 90 22:43
الهی قربون پلیس گفتنش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد