سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 11 روز سن داره

پسرم سامان

سپاس گزاری

1390/7/4 18:23
نویسنده : مامان سامان
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان عزیز من و سامان

من خداوند بزرگ را شاکرم که چنین دوستان مهربانی دارم .

واقعا از ته دل همه ی شما رو دوست دارم .

از همه سپاس گزارم که همیشه جویای احوال سامان من هستند .

و همیشه با نظرات خود مایه ی دل گرمی من بودند.

عزیزان امیدوارم به علت این تاخیر من را ببخشید .

به امید خدا از این به بعد می خواهم مطالب جدید تری در مورد عزیزم سامان بنویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آريا
5 مهر 90 13:27
سلام خيلي خوشحال شدم از اين پست كه وقتي خوندمو و ديدم قراره از اين به بعد باز از احوالات پسر خوشگلمون برامون بنويسي بوس بوس بوس بوس براي سامان مو فري خاله


سلام خاله جون
ممنونم از این همه محبت .
مامان ماهان
12 مهر 90 9:07
ما منتظریم عزیزم
مامان آناهل
12 مهر 90 23:08
مامان آرین
17 مهر 90 17:39
هورااااااااااااااااااااااا مامان سامان برگشته


سلام ممنونم
نازنین نرگس نفس مامان
22 مهر 90 22:46
این گلها مال مامان سامان که دلش بزرگه


ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد