سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 8 روز سن داره

پسرم سامان

نیش نوش

1390/8/8 21:34
نویسنده : مامان سامان
937 بازدید
اشتراک گذاری

نیش نوش

بالاخره بعد از یه هفته ویا بیشتر که من و ساسان استرس  داشتیم   البته بابا بیشتر چون فکر و ذهنش

شده بود این واکسن .

که خدا رو شکر امروز با بابا و نعا رفتی زدی .

دست هر دو تا شون درد نکنه .چون من رو از این صحنه ی در دناک نجات دادند.

ساعت ده بود که رفتی مرکز بهداشت .عزیزم دیگه فقط یکی از واکسن هات می مونه که به امید خدا

اون رو

 شش سالگی می زنی .

ساعت یک و نیم تا ساعت دو و نیم خوابیدی .

وقتی که بیدار شدی کلی درد داشتی .

و اصلا نمی تونستی راه بری .

کمی کمپرس سرد برات گذاشتیم .

بی تاپیر نبود .

ساعت پنج بعد از کلی ترس و لرز راه افتادی .

و همش بهونه می گرفتی و می گفتی دده.

بعد کنار بابا نشستی و می گفتی زعی نمی فهمیدیم چی می گی بعد متوجه شدم که .

منظورت پرنده ی زینتیه.(یه کلیپ به این اسم ).

کمی برات گذاشتم آروم شدی .

گوشی رو گزاشتی کنار گوشت و شروع کردی به الو الو کردن.

خدا کنه که زیاد اذیت نشی عزیز مامان .

یه چند تا کلمه از زبان سامان .

شوشا (روشا اسم دوست نی نی وبلاگیمون)

آشش(آرش)

معا (دستمال کاغذی)

ایب(سیب)

ببعی (ہره ناقلا)

قطه(قطره)

سینه (سینی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آريا
10 آبان 90 8:37
عزيزم اميدوارم ساماني گلم هميشه سالم باشه
اميدوارم كمتر درد بكشي عزيزم براي واكسنت


سلام خاله جون ممنونم الان خیلی بهترم
مریم(مامان روشا)
10 آبان 90 16:37
سلام خوشگل من بمیرم که خیلی درد داشتی ولی زود خوب میشی
الهی من قربون اون زبون شیرینت بشم با اون شوشا گفتنت


سلام خاله . زیارت قبول . اره تازه اسم روشاجون رو یاد گرفتم
مامان آناهل
10 آبان 90 22:56
سلام مامانی . این روزا به سامان جون ایب زیاد بده برا فصل سرما مقاومش میکنه . الهی هیچ بچه ای مریض نشه.


سلام
خیلی ممنونم . سعی میکنم که بهش بدم ولی خیلی به خوردن میوه و آب میوه علاقه ای نداره
مامان آرین
11 آبان 90 9:20
سلام مامانی سامان جونم چطوره ؟


سلام عزیزم
خیلی ممنونم لطف دارید.
مامان آرین
12 آبان 90 11:44
بفرمایید توی وبلاگمون با یه پست خوشمزه پذیرایی بشین


سلام
ممنونم
خیلی خوشمزه بود
مامان ماهان
14 آبان 90 9:19
الهی که همیشه سلامت باشی عزیزم


مرسی خاله جون.
مامان حسني
18 آبان 90 11:00
سلام خداراشكر تموم شد من ازيكماه قبلش ماتم گرفته بودم الهي هيچ وقت مريض نشي ساماني جونم


سلام .خدا رو شکر که تموم شد و ما راحت شدیم ولی یک بعد از واکسن سامان سرما خورد و الان یکمی بهتر شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد