سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 8 روز سن داره

پسرم سامان

نظرات (25)

بابای مهرسا
16 آبان 90 11:56
مبارک باشه خیلی بهش میاد

خدا نگهدارش باشه

ممنون از حضور شما دوست عزیز


سلام
خیلی ممنونم
مسعود
17 آبان 90 10:54
سلام مامان سامان
ممنون اومدید پیشم
عیدتون مبارک
ممنون اجازه دادین از مطالب وبلاگتون استفاده کنم
بازم منتظرتون هستم
آرزوی موفقیت


سلام
من هم از شما ممنونم
مامان بیتا
18 آبان 90 19:47
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت
مریم(مامان روشا)
23 آبان 90 22:51
سلام خوشگلم موهای قشنگت مبارک عید ولایت هم مبارک باشه براتون
دوستتون دارم و به یادتونم


سلام به دوست خوبم .ممنونم
مامان آرین
26 آبان 90 8:51
مبارک باشه خوشگل خاله خیلی بهت میاد.


سلام. خیلی ممنونم
مامان ماهان
28 آبان 90 16:33
مبارکت باشه عزیزم چقدر خوشگل شدی 10000000 ماشاالله


سلام به دوست خوبم .ممنونم
مامان پرهام
28 آبان 90 23:06
سلام خوشگله ما رو فراموش کردی؟


سلام
نه عزیزم شما هیچ وقت فراموش نمی شید . واقعا این چند مدت سرم خیلی شلوغ شده .سامان هم اجازه هیچ کاری رو به آدم نمیده . در هر صورت ببخشید.
مریم(مامان روشا)
29 آبان 90 18:28
سلام به دوست خوبم کجایی خانوم خیلی وقت آپ نکردی نگران شدم


سلام
ممنونم از دوست خوبم .باور کن واقعا از نظر زمان با مشکل مواجه شدم . سامان هم اجازه هیچ کاری رو به آدم نمیده . تا ساعت 2 مدرسه و بعد از اون هم اشپزی و کار خونه و ....... البته سعی میکنم حداقل روزی یکبار هم شده سر بزنم ولی فرصت مطلب جدیدگذاشتم رو فعلا ندارم.
مامان رامیلا
30 آبان 90 9:42
ای خدای خیلی ناز شدی، مبارکه، فدات، از طرف من هم ببوسیدش هم گازش بگیرید.


سلام
خیلی ممنونم .
سپنتا کشکولی
1 آذر 90 11:43
سلام خوبي

من خوبم به من سر بزن


سلام
ممنونم
چشم حتما سر میزنم
سارا
1 آذر 90 17:30
سلام دوست عزيز
مامان مهربون حالت خوبه؟كوچولوي نازت خوبه؟من يه وبلاگ واسه ني ني آيندم درست كردم خوشحالم مي كني اگه بيايي و واسه ما نظر بزاري
به اميد ديدار


سلام
چشم حتما سر میزنم
مامان محمد پارسا
2 آذر 90 18:13
سلام ناناز خاله
کم پیداین ؟ ما رو قابل نمی دونین کمتر بهمون سر می زنید خیلی بهت میاد عزیزم مواظب خودتون باشید


سلام به دوست خوبم
ما همیشه به فکر دوستان خوبمون هستیم .
مامان آرین
3 آذر 90 9:56
بچه ها بیاین ساندویچ
خاله خاطره
4 آذر 90 15:12
جااااااااااااااااااااااااان چقدر مدل موهاش قشنگه
ماشالله پسر خوشگلی داریدخدا حفظش کنه


سلام
ممنونم خاله جون
مامان آريا
6 آذر 90 9:55
مدل موي جديد مبارك خيلي بهت مي ياد و جيگر تر شدي خاله


سلام
ممنونم خاله جون
مامان نوژا
8 آذر 90 7:34
وای چه موهای نازی.اگه موهاش بلند بود چی میشد


سلام
ممنونم
ما هم میخوایم که بزاریم موهاش بلند شه
مامان محمد پارسا
8 آذر 90 19:22
سلام
مرسی عزیزم ما هم به یادتون هستیم


سلام به دوست خوبم
ممنون از لطفتون
مریم(مامان روشا)
9 آذر 90 0:36
سلام دوستم دلم برات تنگ شده کجایی خانوم سامانم خوبه ؟ بازم خداروشکر نگران بودم اتفاقی افتاده باشه همیشه شاد و سالم و خوشبخت باشین
دوستتون دارم


سلام به روشا و مامان نازش که از بهترینهای دنیا هستن .
عزیزم خیلی ممنونم خدا رو شکر اتفاقی نیفتاده بجز مریض شدن سه هفتگی خودم و سامان که از بس از سرما خوردگی نوشتم .خودم دیگه حالم بد میشه .سامان هم وقتی سرما میخوره فقط گریه و نق زدن رو توی دستور کارش قرار میده. البته با بهانه گیری های فراوان .
در هر صورت مطمئن باش من همیشه به وب روشا جون سر میزنم و پست های قشنگتو میخونم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
10 آذر 90 23:14
سلام.واااااااااااای ماشالله.خیلی بامزه هستی عزیزم.چند وقت بود گرفتاری مدرسه و کارای خونه وقتی نذاشته بود سربزنم.سامان جون تو این عکس خیلی عوض شده.یه کم لاغرتر شده ولی در عوض به نظر میرسه قد کشیده.و البته خیلی هم خوشکلتر شده.هزار ماشالله.
قضیه فیلم عروسی رو که خوندم شوکه شدم.شما چه حالی داشتین؟


سلام
دقیقا همه معلم ها گرفتاری های شبیه به هم دارن.
من تقریبا از اول مهر دیگه وقت اضافی چندانی ندارم.
مامان ماهان
13 آذر 90 15:19
سلام عزیزم خوبی سامان جونم خوبه


سلام
ممنونم از دوست خوبم
مامان ماهان
14 آذر 90 23:27
وای وای من از صمیم قلبم ازت تشکر میکنم و روی ماه خودت و پسر نازت رو میبوسم خیلی خوشحالم که دوستای به این مهربونی پیدا کردم الهی که همیشه هر جا هستی موفق باشی
ممنونمممممممممممممممممممممممم


سلام
قابل شما رو نداشت.من هم با داشتن دوستای مثل شما هیچ وقت تنها نیستم
shima
15 آذر 90 1:31
vooooooooooooooooooooy nafasie khalechaghd khoshgelo nanasi shodi ba in moha


سلام
ممنونم
مریم(مامان روشا)
16 آذر 90 20:30
سلام ایشالا که رفع کسالتی شده و خوب ِخوب باشید منم یه مدته دوباره گردن دردم شروع شده وخیلی اذیتم میکنه ولی دیگه چاره ای نیست جز تحمل دردش
خیلی خیلی دوستتون دارم
یه خصوصی هم داری


سلام به دوست خوبم
باور کن هنوز کامل خوب نشدیم . عزیزم گردن درد چرا؟ امیدوارم زودتر خوب بشی.
مامان آرین
17 آذر 90 8:47
مامان معلم سلام ، خوبین ؟ سامانی خوبه ؟ اومدم گله کنم که چرا کم پیدایین ولی وقتی یه کم فکر کردم دیدم منکه فعلا کار ثابت بیرون از خونه ندارم بازم خیلی از روزها وقت نمیکنم به وبلاگ سر بزنم پس حق به شما داده شد فقط خواستم بگم به یادتون هستیم


سلام به دوست عزیزم
خوشحالم که به فکر ما بودید و اگه هم گله کنید حق داری ولی واقعا وقتی بر می گردم دیگه ساعت 2 شده و مثل تابستون وقت ازاد زیادی ندارم . و خوبه که منو درک میکنی.
مامان آرین
17 آذر 90 8:47
میشه لطفا بهم یاد بدین عکسای سامانی چطوری اون بالا چرخشی گذاشتین ؟


عزیزم اون یک اسلایدر سه بعدی هست که فقط در سایتها استفاده می شد چون توی وبلاگ از هاست خبری نیست و فراخوانی عکس ها از پوشه ایی که توی هاست اپلود شده بود انجام می شد اما حالا برای وبلاگ هم ترجمه و ست شده و کسانی که سفارش طراحی قالب رو بدهندو دوست داشته باشند از این نوع اسلایدر توی قالب وبشون داشته باشند قرار می دم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد