سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 8 روز سن داره

پسرم سامان

خراب کاری های مامان و سامان

1390/8/16 10:04
نویسنده : مامان سامان
1,215 بازدید
اشتراک گذاری

خراب کاری های مامان و سامان

یه چند مدتی می شه که سامان می شینه و نوار عروسی مامان بابا رو نگاه می کنه .

چند شب پیش که می خواست نگاه کنه  دیدم هر چی نوار رو میندازم توی ویدیو خاموش می شه .

عجیب بود آخه من چند ساعت پیش اون رو براش گذاشته بودم.

به ساسان گفتم هرچی روشن می کنم خاموش میشه .

اومد و با هاش کمی ور رفت .

عصبانی شد و گفت :فقط همین سالم بود این رو هم شکستید.

بعدش من هم یه  دستی انداختم توش  گفتم شاید یه چیزیش رو شکسته .

یه هو دستم به  چیزی خورد .

وقتی در آوردم دیدم یه حبه قند انداخته توش.

خدا رو شکر سالم بود .

یه روز هم مامان اومد نوار رو با نوار جمع کن  بزنه عقب که این قد سرعت زیاد بود که نوار بریده شد.

صداش رو هم در نیاوردیم.

یادم رفت این رو هم بگم .

قبلا هم من و سامانی یه خراب کاری دیگه کرده بودیم.

یک ساعت کارتن بره ناقلا رو روی نوار عروسی ضبط کردیم.

و این طور شد که یک ساعت از خاطرات ما هم صاف شد .

 صدای اون رو هم در نیاوردیم.

وقتی خواستم برای سامان نوار عروسی رو بذارم متوجه شدم .

دیدم به جای فیلم عروسی بره ی ناقلا می ده.

تصویر بره ناقلا با آهنگ عروسی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

نازنین نرگس نفس مامان
13 آبان 90 23:25
به به مامان و پسر خرابکار
سامانی مراقب باش مامانی بقیه فیلم عروسی رو خراب نکنه
راستی کارتون بره ناقلا دیگه توی ذهنتون برای همیشه نقش میبنده


باشه خاله ولی هوش و حواس مامان رو کلا بردم.
مامان آرمان
13 آبان 90 23:27
سلام.خیلی بامزه بود.امان از دست این بچه ها که اینقدر با کارهاشون بزرگترها را گیج میکنن که دچار مشکل میشن.
من گاهی اینقدر بخاطر کارهای ارمان دچار حواس پرتی شدم که گاهی فکر میکنم هوش و حواسم کم شده و دارم پیر میشم


آره مامانی یه جورایی پیر هم شدیم .
مامان ماهان
14 آبان 90 9:17
ای واااااااااااااااااای یعنی دیگه فیلم عروسی ندارین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سامان جونم رو ببوس


نه دیگه نصفش رفت.
مامان آريا
14 آبان 90 12:11
واي چقدر خرابكاري كردن اين مادر و پسربره ناقلا روي فيلم عروسي


تصویر بره ناقلا با آهنگ عروسی.
بابای مهرسا
14 آبان 90 18:30
سلام
ممنون از شما
خیلی خیلی عالی بود

دست شما درد نکنه
استفاده کردم دوست داشتی بیا ببین


سلام
این توضیحات رو توی کامنتها براتون گذاشتم
کلیپ قشنگیه
برای اینکه اونو توی پست بزاری باید کدها رو در این قسمت که میگم کپی کنید
توی نوار ابزار قسمت ارسال مطلب جدید یک دکمه هست که نوشته html کدها رو اونجا کپی کن و برای اینکه در وسط صفحه قرار بگیره اول و اخر کدها باید خودت کد های وسط چین رو اضافه کنی
اول کدها

اخر کدها
مریم (مامان روشا)
14 آبان 90 22:05
به به به این خرابکاریا خوبه که صدای هیچیو در نمیارین کلی از دستتون خندیدم



چه کنیم بابا بیرونمون می کنه باید بدون صدا باشه.
بابای مهرسا
15 آبان 90 0:51
خیلی ممنون
واقعا نمیدونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم
بابت همه چیز ممنون


عمو جون هر مشکلی داشتید در خدمتیم.
مامان آرین
15 آبان 90 9:51
))))))))) آخه مامانی جون یه کپی از فیلم عروسیتون بگیر و اونو برای سامانی بزار تا اصلیه چیزیش نشه ولی کلا فدای سر هر دوتاتون
خونه ما هم هر چی خراب میشه بابای آرین میگه هیچی سالم توی خونه نمونده {عصبانی }


ممنون از راهنمایی تون.


مامان آريا
15 آبان 90 11:36
عيد قربان ، پر شکوهترين ايثار و زيباترين جلوه ي تعبد در برابر خالق يکتا بر شما مبارک
محمد گیان
15 آبان 90 14:09
سلام
زندگیتان به زیبایی گلستان ابراهیم و به پاکی چشمه زمزم .
عید قربان بر شما مبارک باد


رسی عید شما هم مبارک.
مامان رامیلا
15 آبان 90 16:06
سلام
الهیییییییییییی، 10000 بوس برای سامان جون، خیلی نازه، وبلاگ قشنگی دارید، با اجازه لینکتون میکنم .


مرسی خاله جون


مامان آرمان
15 آبان 90 17:01
عید قربان، یعنى فدا کردن همه «عزیزها» در آستان «عزیزترین»

و گذشتن از همه وابستگى ها به عشق مهربان ترین . . .

عیدتان مبارک


سلام
ممنونم از لطف شما
عید شما هم مبارک


مامان ارش
15 آبان 90 20:09
سلام مامان سامان جان
من اولين باره كه به وب شما سر مي زنم راستش از طريق وبلاگ پسر خاله (باباي مهرسا) سراغتون اومدم والبته از اينكه بهتون سر زدم خيلي خوشحالم چون وب بسيار عالي و پر بار وخوشمزه اي داريد با اين پسرك شيطون ونازتون
خدا حفظش كنه
من هم يك پسر شيطوني دارم كه اسمش آرشه چهار سال داره
موفق و سبز و مانا باشيد


سلام
شما لطف داری عزیزم
ممنونم از بابای مهرسا که به ما لطف داشته
و اومدم سر زدم ولی موفق به دیدن آرش جون نشدم
مامان پارسا جون
17 آبان 90 11:32
ای پسر شیطون بلا
مامان نوژا
18 آبان 90 8:05
وای ناراحت نشدی فیلم عروسیتو پاک کردی.البته عیب نداره فدای سر سامانیدر ضمن ممنون که به ما سر زدین:


چرا خیلی ناراحت کننده بود و هست ولی دیگه کاری نمیشه انجام داد . جالب اینجاست الان هم رضایت نمیده و همون مقداری هم که سالم مونده رو هم باید هر روز نگاه کنه
مامان حسني
18 آبان 90 10:58
اي جانم خرابكاري با مشاركت مامان به به چه شود تازه خوشم مياد صداش هم درنيومده


اره ولی بلاخره همه متوجه عمق فاجعه شدند
نقاشي
8 آذر 90 11:09
سلام خيلي زيباست آفرين.[بدرود]


سلام
ممنونم شاعر گمنام . کارهای شما هم زیباست
shima
15 آذر 90 1:22
akheeeeeeeeeeeeey cheghad naz boodmamanio samani joon chaghd 2taei sheytooni kardin akh che hali mide haaaaaa


سلام
ممنونم شیما جون .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد