سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

پسرم سامان

نظرات (14)

مامان زهرا نازنازی
8 خرداد 90 1:38
سلام

وبلاگ جدیدتون مبارک باشه

امیدوارم همیشه خاطرات خوب و خوش در این جا ثبت کنید


از دوست خوبم تشکر می کنم که مارو تنها نزاشتید
مامان بهار
8 خرداد 90 9:44
خدا برات پسر نازتو نگه داره


ممنون دوست خوبم
بهار جون هم خیلی نازه ( چشم بد دور)
مامان ماهان
8 خرداد 90 9:52
ای جانم با این عکسای نازش بوسسسسسسس
دوست جونم ماهانی رو در لیست دوستای سامان جون میزاری ممنونم.


سلام ممنونم از دوست خوبم
حتما اگه زحمتی نبود مارو هم لینک کن
مامان ماهان
8 خرداد 90 17:10
دوست جونم سلام خوبی خوشحالم که از وبلاگ من خوشت اومده ولی هر چی باشه به وب شما نمیرسه
چشم حتما اسم پسر بد و عوض میکنم بوسسسسسسسسسسسسس برای سامان جون و مامان مهربونش


ممنونم از دوست خوبم
مامان ماهان
8 خرداد 90 17:12
ببخشید یعنی سامان و اضافه میکنم.


باز هم تشکر
مامان محمدرضا
8 خرداد 90 20:39
سلام قالب جدید مبارک بووووسسسسس برای سامان جون


سلام به دوست خوبم
ممنونم عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
9 خرداد 90 1:36
سلام به سامان و مامان گلش وبلاگ جدید مبارکه سامان جون مستقل شدی مستقل شدنت هم مبارک


سلام به شما دوست خوبم
آره دیگه وقتش رسیده بود که مستقل بشم
نازنین نرگس نفس مامان
9 خرداد 90 1:40
مگه میشه به سامان سر نزد مگه میشه سامان لینک نشه معلومه که نمیشه


قربون شما دوست عزیز
خوش به حال من که دوستای خوبی دارم
مامان صدرا
9 خرداد 90 8:22
سلام خونه چديد مباركلينكتون كردم ساماني رو ببوسيد


سلام به شما
ممنونم
شما هم لینک شدید ولی اگه زحمتی نبود لینک مارو هم اضافه کن به اسم پسرم سامان
شما لطف کردید و وب پسر بد رو لینک کردید که از بابت اون هم تشکر که به وب پسر بد هم عنایت داشتید
مامان رها
9 خرداد 90 13:59
سلام گلم مبارکه وب جدید خیلی عکسهای جیگری داری سامان جون میخورمت


ممنون عزیزم
مامان نیایش
9 خرداد 90 22:34
سلام مامان سامان الهی این گل پسر همیشه سالم باشه فدای اون موهاش....
لینک شدی خانومی مبارک باشه وبلاگ جدید سامانی



سلام به شما دوست خوبم
ممنونم - شما هم لینک شدید
مامان ماهان
9 خرداد 90 22:50
راستی سامان جون چند سالشه


سلام
13 ماه
مامان پرهام
10 خرداد 90 0:20
سلام خیلی این سامانی خوشگله و تی تیشه! از پسر منم 1 ماهی کوچیکتره. به ما سری بزتید. عکسهاتون خیلی قشنگه و سایتتون حرفه ای. آفرین. راستی من سامانی رو لینک کردم


سلام
پرهام جون خیلی بانمکه قبلا خدمتشون رسیدم
از لطفتون هم ممنون
لینک شما هم ثبت شد
مامان امیرعلی
10 خرداد 90 15:17
سلام من لینک کردم لطفامنولینک کنید.ممنون


سلام
ممنون از شما دوست عزیز
شما هم لینک شدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد