سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 6 روز سن داره

پسرم سامان

تولد دو سالگیت مبارک

1391/2/8 8:41
نویسنده : مامان سامان
2,162 بازدید
اشتراک گذاری

تولد دو سالگیت مبارک

 

 

سلام سامان عزیز

دومین سال متولد شدنت مبارک

خدا را شکر این دو سال هم گذشت با تلخی ها و شیرینی هاش وبه امید خدا وارد سه سالگی

شدی.

دیروز روز تولدت بود خیلی خوش حال بودی و با دوستات هم بازی و بدو بدو میکردی

کلاهی رو که برات درست کرده بودم به هیچ عنوان سرت نذاشتی

اهل عکس گرفتن هم نیستی.به همین دلیل عکسات هم بی کیفیت در اومدن.

چون عاشق کارتن بره ی زبلی بابا تصمیم گرفت کیکت مدل بره ی زبل باشه

زیاد حرفی برای گفتن ندارم فقط می گم خدایا شکرت و از ته قلب خوش حالم .

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مهدی تک ستاره مامان و بابا
10 اردیبهشت 91 16:34
سلام
سامان جون تولدت مبارک
الهی صد و بیست ساله بشی عزیزم


مرسی خاله جون.
الهام مامان لنا
10 اردیبهشت 91 23:22
سلام عزیز خاله تولدت مبارک
عزیزم ما هر دومون تو یه روز متولد شدیم


تولد شما هم مبارک خوش حالم.
مامان آريا
13 اردیبهشت 91 13:44
عزيز دلم تولدت مبارك الهي كه 120 ساله بشي گلم
كيكت هم خيلي خوشگله
قربونه پسر مو فرفريم برم كه ديگه داره براي خودش مردي مي شه


مرسی خاله ی عزیزم
مامان ماهان
14 اردیبهشت 91 15:48
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک


بیا شمعها رو فوت کن
تا صد سال زنده باشی




سلام دوست خوبم . ممنونم و خیلی لطف کردی
مامان نوژا
18 اردیبهشت 91 11:44
صد و بیست ساله شی سامانی


سلام
ممنونم
سامان
21 اردیبهشت 91 1:44
سلام
من خیلی وقته تاپیک سامان خان رو دنبال میکنم
دقیقا شباهتایه زیادی با من داره

براش آرزوی خوشبختی دارم

راستی منم تولدم9اردیبهشت هست


سلام آقا سامان ادرستون رو که نذاشتین خوش حالم که یکی مثل من پیدا شد.

مامان آريا
23 اردیبهشت 91 11:22
یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم.

روز مادر مبارک



ممنونم.مبارک شما هم باشه
مریم(مامان روشا)
23 اردیبهشت 91 18:27
مامان مهربون روز قشنگت مبارک


روز شما هم مبارک
مریم(مامان روشا)
23 اردیبهشت 91 18:28
تولدت مبارک عشقم ببخشید که این همه دیر اومدم عزیزم
ایشالا همیشه شاد و سالم زیر سایه ی پدر مادر مهربونت باشی


سلام
ممنونم از دوست خوبم
وحیده مامان پارسا
24 اردیبهشت 91 15:58
با تاخیر زیاد تولد پسر گل دوست داشتنیت مبارک
روزت هم مبارک

سلام
ممنونم
مامان رامیلا کوچولو
25 اردیبهشت 91 21:16
بهترین تبریک ها رو در زیباترین کادوی آرزو پیچیده و با بر چسب سلامت به آدرس زیباترین گل تقدیمت می کنم .
* روزت مبارک *


ممنونم
مامان رامیلا کوچولو
25 اردیبهشت 91 21:19
سلام گلکم تولدت مبارک باشه 1000000 ساله بشی . ببخشید ما دیر اومدیم .


سلام-خیلی ممنونم
مامان نوژا
3 خرداد 91 9:59
عزیز خاله تولدت مبارک


ممنونم
مامان کورش
5 خرداد 91 19:43
سلام سامان جون با تاخیر تولدت مبارک
مامان حسني
7 خرداد 91 8:15
سلام تولد گل پسرنازنين مبارك چه كيك خوشگلي منم عاشق بره نا قلا هستم ديگه كيكش را ديدم هوش ازكلم پريد
مبارك باشه سامان جونم الهي سالهاي سال زير سايه پدر ومادرگلت بزرگ وبالنده بشي


خاله جون سلام خوش حالم که به من سر زدید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد