سامانسامان، تا این لحظه: 14 سال و 8 روز سن داره

پسرم سامان

دندونای سامانی

1390/3/16 19:45
نویسنده : مامان سامان
593 بازدید
اشتراک گذاری

 

دندونای سامانی (اززبان سامانی)

 من چهار تا دندون دارم دو تای بالا که مثل پاروه  .دو تای پایینمم فاصله دار الان هم دارم دوتا دیگه از پایین در میارم یکیش در اومده اون یکی خیلی اذیتم می کنه که مجبورم با گاز گرفتن دست مامان وبابام خودمو آروم کنم.niniweblog.com

  اولین بار که خواستم دندون در بیارم تقریبا هفت ماهه بودم همه چیز رو به دندون می کشیدم آی که دندون در آوردن چه سخته .

یه روز که مامانم برگشت سه تا توپ کوچیک بدمینتون برام خریده بود و اونا رو با نخ به هم وصل کرده بود که مثلا نخورمش منم که چشم مامانو دور دیدم رفتم تو اتاق تا جایی که تونستم گاز گرفتم تا جایی که خون از لثم بیرون اومد آی چه حالی داد13/9/1389 بود که خط دندونم افتاد البته مامانم منو درک می کرد یه وقتایی دستشو خیس می کردولثه ی منو ماساژ می داد یا دندون گیرمو می ذاشت تو یخچالو سرد می کر د تا به لثه بکشم خدا به داد منو همه ی نی نی ها برسه چه مشکلاتی باید تحمل کنیم بعدش هم مامانا می گن بچه ی من نا ارامه یا نمی خوابه خلاصه 14/9/1389 دوتا دندون پاینم با هزار جور مکافات بیرون اومدن مامانی هم که کلی ذوق زده شده بود و همیشه قاشق به لثم می زد که صدای دندونامو بشنوه برام آش دندونی درست کرد خودمم از اون خوردم خیلی خوش مزه بود .

niniweblog.com

ما جراهای دندونام حالا حالاها ادامه داره دندونا ی من خیلی  دیر در میاد نمی دونم نی نیای شما هم مثل منن.دوتا پاروهام (البته این اسم رو پدری برام گذاشته چون هر وقت که می خاد از من بپرسه که دنونات کو می گه پاروی سامان کو؟) هفته ی آخر ماه دهم بود که اوناهم در اومدن.

دندون پنجمم منو خیلی اذیت کرد طوری که که لثم به قد دو تا دندونم بالا اومده بود الان چند روزه که ورمش خوابیده و دندونم زده بیرون اونم تاریخش 7/3/ 90بود شیشمیه هنوز مونده در بیاد.

خاله ها من این دندونامو این قد با مرارت در آوردم که یه مدتی بابام اجازه نمی داد قطره ی آ هن بخورم و می گفت نمی خام که دندوناش سیاه بشه و از بین بره .می گفت عیب نداره بذار کم خون بشه ولی دندون داشته باشه و قشنگ حرف بزنه آخه بابای منم پسر عمه ی  منو دیده که دندوناش به چه روزی افتاده؟مامانم به هر زوری که شد به من قطره دادو هنوز هم میده من قطره ی میم می خورم یه وقتایی هم قطره ی ویتانا.که اینا یه کم بهترن اون یکی ها که خیلی بد مزه بودن انگار که داشتی زنگ آهن می خوردی .خدا آقای دکتر رو خیر بده که منو نجات داد.niniweblog.com

دندون هفتمم حدود یک ماهه که جاش کبود شده و هنوز آثاری از بیرون اومدنش

 

 معلوم نیست.مادر بزگمم می گفت :حتما دهنش خورده به جایی.فعلا منتظرم که یکی یکی دندونام بیرون بیادو اونا کامل بشه .

بالاخره دندون شیشمی١١/٣/١٣٩٠بیرون زد .منم ازدست این دوتا فعلاخلاص شدم خدا به دادم برسه می گن نیش ودندونای آسیا خیلی سخت در میاد.niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
11 خرداد 90 8:01
الهی ....... میدونم خیلی سخته عزیزم ولی باید مقاوم باشی عسل من
دندوناتم مبارکهههههههههههههههه


سلام
ممنون از خاله جون
نازنین نرگس نفس مامان
11 خرداد 90 17:16
قربون اون شیش تا دندون قشنگت دندونای دخمل من رو ندیدید که به این مرواریدها میگید پارومامان سامان نگران نباش دختر من یه ساله 4 تا دندون داشت حالا که یک سال و 7 ماهشه 12 تا داره سامانی هم از حالا به بعد تند تند دندوناش رو در میاره


سلام عزیزم
حرفات مایه دلگرمی و قوت قلبه
خاله جان خیلی ممنون
مامان حسین
11 خرداد 90 18:16
اخی ....اره خیلی دندون دراوردن سخته خاله
ولی باید تحمل کنی .فقظ بذار مامانی برات مسواک بزنه.


سلام خاله جون
ممنونم از راهنمایی خوبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سامان می باشد